Laatste weekje.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu Laatste weekje.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu

Laatste weekje..

Blijf op de hoogte en volg Martine

18 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Ayo!
Nog 10 daagjes en dan sta ik weer op Nederlandse bodem.
Echt aan toe om weer lekker thuis te zijn en niet zelf je was hoeven doen, niet zelf hoeven koken, en geen grote zooi in je kamer hebben.
Afgelopen weken was me kamer 1 grote bende, of te wel hoe me huisgenootjes het noemde er was 1 grote bom ontploft.
Vandaar moest me kamer er aan geloven en ik ook.. opruimen en schoonmaken. oftewel 2 uur bezig geweest.

Na mijn heerlijke vakantie eigenlijk geen gekke dingen meer gedaan, nog een keertje lekker wezen wakeboarden.. wat een spierpijn weer.. en aankomend weekend moet ik er weer aan geloven!

Op stage de laatste dingen afronden, evaluatie gehad en met een GOED afgesloten! helemaal hopi bon!! Nu morgen nog me product presenteren en dan me verslag afronden om deze ook af te sluiten.. dit komt volgens me begeleidster helemaal goed! Ze heeft me een super leuk mailtje gestuurd dat ze super blij was met me steun en vond dat ik me er super doorheen heb geslagen met de tegenslag vanuit Nederland. Die is in the pocket!

Deze week rustig aan met de feestjes, volgende week alles meepakken en goed genieten van de laatste week happy hours.. en als afsluiter voor de 3e keer hopelijk een goede fullmoon party!!

Nederland tot over anderhalve week!!