2e maand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu 2e maand - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu

2e maand

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Even weer een berichtje na 3 weken.
De downs van ups en downs zijn aardig verdwenen.
Heb super leuke groep op de verdieping waar we veel leuke dingen mee doen,
maar waar je ook heerlijk je hart even kunt luchten.
Me plekje is zeker gevonden.

We zijn in de afgelopen weken naar een aantal leuke strandjes geweest richting westpunt,
Natuurlijk wel de stranden waar nog niet iedereen was geweest.
Ook zijn we naar lagun geweest, je kunt er erg mooi snorkelen.
En er is een kans om zeeschildpadden tegen te komen.
Heen weg al langs flamingo’s gekomen en niet langs Hollywood maar Willywood!
Leuk strand en lekker het onderwater wereldje van Curaçao verkend.
En wie had er weer geluk? Moi, een grote zeeschildpad gespot.
Erg apart om zo’n beest daar rond te zien zwemmen maar vooral mooi!

Verder een aantal leuke feestjes achter de rug gehad.
En dan vooral fullmoon XXL en painted!
Fullmoon de hele nacht door gegaan tot 5 uur, wat was dat een heerlijk feest.
Maar de hele nacht door, betekende wel de volgende dag uitbrakken op het strand.
Niet dat dat een erge straf was…
Painted was echt een bende maar vooral gezelligheid.
Muziek en de drank stonden klaar, maar ook de verfkanonnen.
Mijn shirt van die avond is een mooi aandenken aan het feestje.
Niet meer wit maar van alle kleuren verf voorzien!
De verf was 3 dagen later nog in m’n haar terug te vinden…

Stage gaat ook nog steeds goed! Nog 1 dagje en dan lekker 2 weken vakantie.
Daar ben ik zeker aan toe!!
Veel leuke dingen gepland, borrelen met studenten van stage, zaterdag met dolfijnen zwemmen, duik brevet halen en naar klein Curaçao.
En ook hard voor school bezig, iets minder leuk.
Mijn project loopt verder goed en krijg het allemaal zoals het er nu naar uitziet op tijd klaar.
Ook is mijn begeleidster erg blij met wat ik maak voor de school.

Als laatste, ik kom 3 dagen eerder thuis, 28 april om precies te zijn.
Zo kan in Koninginnedag toch nog lekker met m’n vriendinnetjes vieren!
Ook zou ik anders midden in de week aankomen en nu lekker in het weekend.
Aan de ene kant vind ik het absoluut niet erg om over 5 weken alweer naar huis te moeten.
Iedereen weer zien, m’n vaste plekje weer lekker terug. Niet zelf meer moeten bedenken
wat zal ik gaan eten, niet meer zelf kleren moeten wassen in de hoop dat het goed gaat.
En natuurlijk een warme douche! Damn wat is die koude douche soms k*t..
Aan de ene kant zie ik er ook weer tegen op, veel dingen missen: het vrij zijn en gaan en staan waar je wilt, als je thuis komt van werk zijn er altijd mensen thuis om mee te kletsen, en natuurlijk zon zee strand. En natuurlijk is hier altijd wat te doen!
Ook is de situatie thuis nu anders, geen vriend meer thuis zitten.
Wat zou dat wennen zijn, maar vooral confronterend met de waarheid.
Mis hem ontzettend, maar veel leuke dingen doen en gezelligheid helpt gelukkig goed!
En zijn er natuurlijk weer wat nieuwe foto's!

Family and friend I miss you!
De groeten vanuit Curaçao.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

3 maanden curacao

Recente Reisverslagen:

18 April 2013

Laatste weekje..

06 April 2013

fakantsi

21 Maart 2013

2e maand

01 Maart 2013

De 1e maand!
Martine

Actief sinds 01 Maart 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4526

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 02 November 2017

Indonesie

22 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Thailand

01 Februari 2013 - 04 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: