De 1e maand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu De 1e maand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Martine - WaarBenJij.nu

De 1e maand!

Blijf op de hoogte en volg Martine

01 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Na veel vraag of ik ergens verslagen neer zet. Doe ik het nu toch maar!
De 1e maand zit er vandaag al weer op. Al veel meegemaakt met veel ups en downs. De eerste weken waren erg wennen, vooral het weer was even wennen. Ook me plekkie vinden was wel even lastig, vooral met tegenslagen zou je graag even willen kletsen maarja met zown afstand en 5 uur tijdsverschil is dit lastig.
De 1e week ook gelijk stage gelopen, maandag en dinsdag nog vrij daarna 3 dagen van half 8 tot 2. Daarna gelijk een heerlijke week vakantie! Ondertussen zitten er 3 weken stage op. Vandaag alleen voor de klas gestaan want de rapporten moesten eruit en deze waren nog niet klaar dus moest m'n begeleidster dit afmaken. Erg leuk om het allemaal zelf te doen. Het is een Nederlandse school waar ik stage loop, hierdoor lijkt het allemaal erg op Nederland. Ook ben ik begonnen met me afstudeer opdracht, een taalkist. Ze hebben erg weinig materialen voor taal dus vandaar.

Ook heb ik al dingen gedaan met wat mensen die ook vrij waren in de vakantie. We zijn de Christoffelberg op geweest, de hoogste berg van Curaçao. Dahm wat een klim was dat maar zeker de moeite waard. Eenmaal boven hadden we een super uitzicht! Daarna ook nog naar de 8 inhammen geweest waar het water met veel geweld tegen de rotsen knalt ook super vet! En natuurlijk heb ik ook al paard gereden hier! Afgelopen zondag een introduik gedaan met een groepje huisgenoten gedaan om te kijken of het duiken wat voor ons is. En we gaan waarschijnlijk met 4 meiden voor ons duik brevet.
Verder ook al wat leuke feestjes gehad, maar dat is wel even wennen na altijd achter de bar te hebben gestaan. Even inkomen dus..
En vanavond het feest van Curacao, Full moon party.
Verder nog geen rare dingen in de planning. In maart is wel de planning om met dolfijnen te gaan zwemmen.

Foto's van afgelopen weken volgen!

  • 01 Maart 2013 - 21:13

    Marion:

    Hey hoi,

    Mooi geschreven hoor je eerste verslag van de afgelopen maand.
    Fijn dat het zo goed gaat!!!
    Met dolfijnen zwemmen moetje echt doen hoor hebben wij ook gedaan is echt super gaaf !!

    Wat gaaf zeg dat je het duiken zo leuk vind.

    Je zit alweer bijna op de helft kan het aftellen weer beginnen.


    Veel succes en plezier nog, xxxx dikkeknuffel Erik, Marion, Sem en Tess.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

3 maanden curacao

Recente Reisverslagen:

18 April 2013

Laatste weekje..

06 April 2013

fakantsi

21 Maart 2013

2e maand

01 Maart 2013

De 1e maand!
Martine

Actief sinds 01 Maart 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4529

Voorgaande reizen:

19 September 2017 - 02 November 2017

Indonesie

22 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Thailand

01 Februari 2013 - 04 Mei 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: