Eerste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martine - WaarBenJij.nu Eerste dagen Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martine - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Thailand

Blijf op de hoogte en volg Martine

26 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Het vliegtuig in Düsseldorf om half 10 's avonds. Goede vlucht richting Abu dhabi. Maar toen vlucht gecanceld dus 9,5 uur vertraging. Wel goed geregeld gelukkig, we kregen een lounge ter beschikking. Uiteindelijk naar Bangkok, we kwamen om 6 uur 's ochtends aan. Taxi naar het hostel, natuurlijk veel te veel betaald maar prima. Wat een stad dat Bangkok, zo druk en de geur heerlijk, ugh. De eerste dag de buurt rond gelopen, koh san road, de straat van de backpackers in Bangkok. Deze veranderd de 's avonds in een totaal andere wereld. Welk café kan het hardste muziek draaien?! De 2e dag beetje tempels bekeken, tuktuk gereden, naar een grote markt geweest, uiteten geweest en op tijd gaan slapen.

Want om 6 uur ging de wekker, fiets/boot tocht door Bangkok. Dat was echt een fantastische ervaring, Bangkok van een hele andere kant bekeken. Floatimg market, flower market, plantages, tempels, het Venetië van Bangkok (varen over prachtige kanalen waar huizen op hoge palen staan) en heerlijk lokaal eten gehad. Verder 's middags lekker rustig aan gedaan. En om half 7 de vlucht richting Surat Thani. Vlucht van nog geen uurtje en een taxi gepakt naar ons hostel. Heel rustig hier vergeleken met Bangkok, heerlijk. Een bungalow met airco heel lekker.

Morgen gaat de wekker weer vroeg, 6 uur jammer genoeg. Wel de moeite want we gaan richting de eilanden om heerlijk op het strand te liggen.

Ik vermaak me hier prima!